Just Blog It!

Sebegitu susahnya kah menulis blog? Masak cuma sebegitu doang?

Nggak begitu susah sih, cuma males saja…

Wah, kalo males sih mending gak usah ngeblog.. Gak bagus tahu..

Hey!! Gak ada yang nyuruh kamu baca blog-ku.. Kalau nggak suka ya sudah, jangan dibaca.. Aku memang gak bisa terus-terusan nulis bagus kayak kamu.. Tapi apa gara-gara itu aku gak boleh ngeblog? Gak ada aturan bahwa orang ngeblog itu harus panjang lebar, bagus, dan harus bikin yang mbaca mikir! Lagipula ini kan blog-ku sendiri, ngapain kamu pake nyuruh-nyuruh aku gak usah ngeblog, hah?? HAH!!

*mulai emosi dan ad-hominem*

:-j

Bagaimana bila tak ada apapun yang didapat?

Saya kira blogger ndak akan kewalahan. Mereka ndak akan kurang akal. Bahkan ketika tak punya apa pun, mereka bisa menulis kata “kosong” atau sekadar secuil titik dan koma di layar.

Ndorokakung – http://ndorokakung.com/2008/02/08/blogisme-pecas-ndahe/

17 thoughts on “Just Blog It!

  1. This is the Black Berry Bold 9930 for Verizon. It’s part of the 9900 series andVerizongets a “-30” at the end of the number to indicate that’s a Verizon phone. As you’ll see, it’s an absolutely breathtaking design. Of the new blackberry OS 7 phones that have just come out, this has got to be one of the best. It h&#1072s such nice aesthetic features like the brushed aluminum sides, the high quality material, the waterfall styled Bold keyboard, &#1072n&#1281 its wide stance of a frame. This phone feels &#609oo&#1281 in your hand, but it’s not small. It has some weight t&#959 it but not too much. The first drawback of the telephone sets.

    Like

  2. To follow up on the up-date of this matter on your web page and would really want to let you know how much I prized the time you took to create this handy post. Inside the post, you really spoke regarding how to really handle this thing with all comfort. It would be my personal pleasure to collect some more strategies from your web site and come up to offer other folks what I have learned from you. Thanks for your usual fantastic effort.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s